loading...
دانلود بازی و نرم افزار
amir kopolo بازدید : 53 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Need for Speed: Rivals - بازی جنون سرعت: رقبا
(92/11/14) تغییرات:

نسخه کرک شده RELOADED اضافه شد.

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های 1 تا 3 در نسل چهارم و پنجم شناخته شد. در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد تا قسمت دیگری را منتشر کند که شاید باز هم شکستی دیگر توسط این سری رقم بخورد! اما این نسخه که Rivals نام دارد، توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است.در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید.مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که 3 برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است.

به طوری که حتی می توانید با زدن یک دکمه آب و هوای مورد نظر خود را هم تغییر دهید. در Redview County شاهد مسابقات مختلفی خواهید بود. برای مثال، شما در یک مسابقه با 8 اتومبیل دیگر هستید و در همان زمان، می توانید مسابقه دیگری را در همان جاده ببینید. محیط بازی بسیار شلوغ است و هنگامی که مزاحمانی مثل پلیس ها هم حضور پیدا می کنند، جذابیت دو چندان می شود. همچنین سازندگان اذعان داشته اند که شما می توانید مانند نسخه HP در نقش اتومبیل های پلیس نیز قرار گرفته و به تعقیب رانندگان قانون شکن بپردازید. در مراسم E3 امسال شاهد 2 تریلر از Rivals بودیم که اولی جنبه تیزری داشت و دومی به صورت Split Screen Co-op به نمایش درآمد.
amir kopolo بازدید : 32 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Artisteer v4.1 - نرم افزار ساخت قالب وب سایت

Artisteer نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت قالب و تمپلت های وب سایت محصولی از شرکت Extensoft می باشد. این نرم افزار به کاربران اجازه ایجاد وب سایت فوق العاده به دنبال الگوها و نقوش در عرض چند دقیقه، حتی بدون نیاز به دانستن هر چیزی در مورد ویرایش گرافیکی یا HTML را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید به طراحی وب، ویرایش و تبدیل، برش گرافیکی، برنامه نویسی XHTML و CSS، ساخت قالب های CMS و ... همه در عرض چند دقیقه، بدون فتوشاپ یا Dreamweaver و هیچ مهارت های فنی را می دهد. همچنین می توانید اقدام به ایجاد تمپلت های Joomla ،Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger نمایید. ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Artisteer:
- طراحی قالب های وبلاگ و وب سایت
- عدم نیاز به دانش Photoshop ،CSS ،HTML و ...
- ساخت قالب های CMS
- ایجاد تمپلت های Joomla ،Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger
- ساخت و ویرایش صفحات
- امکان لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها
- استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار
- و ...
 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

amir kopolo بازدید : 37 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح
(92/9/8) تغییرات:

آپدیت شماره 2 و 3 اضافه شد.

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

amir kopolo بازدید : 24 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Smuggle Truck v1.0 - بازی کامیون قاچاق

Smuggle Truck یک بازی برمبنای فیزیک رانندگی است که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید کامیون، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید

amir kopolo بازدید : 62 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Championsheep Rally - بازی رالی گوسفندی

بازی های رانندگی زیادی وجود دارند، اما در هیچ یک از آن ها شما کنترل یک گوسفند را در دست نخواهید داشت!
اگر از بازی های رالی ماشین سواری خسته شده اید و می خواهید در این سبک بازی های متنوع تری را داشته باشید، Championsheep Rally یک تجربه قابل قبول برای شما خواهد بود. در این بازی شما به جای ماشین های پر سروصدا و برخوردهای خشن، باید گوسفندان را هدایت کنید، البته این گوسفندان تجهیزات زیادی برای برنده شدن در بازی دارند و کارهای خنده داری نیز انجام می دهند که در جذابیت بازی بسیار مؤثر واقع می شود. نژاد گوسفند خود را انتخاب کنید و برای پیروز شدن تلاش کنید. این گوسفندهای پر سرو صدا برای برنده شدن همه کاری انجام می دهند و البته راه های مخفی، بمب گذاری و پرش را هم به خوبی بلد هستند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

amir kopolo بازدید : 51 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Backgammon Classic v7.2 - بازی تخته نرد

بازی با تخته نرد را در یک محیط گرافیکی پیشرفته و زیبا با گزینه های نمایش 2D / 3D تجربه کنید!
شما در این بازی بیشتر عملیات و حرکت ها را با صفحه کلید و ماوس انجام می دهید. Backgammon Classic در سه سطح مختلف از مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است و به بازیکنان این امکان را می دهد که در یک بازی سرگرم کننده مهارت خود را بالا ببرند. در این بازی قادر خواهید بود تا در یک محیط 3 بعدی و انتخاب از میان 8 نوع متفاوت از ترکیبات مهره ها با رنگ ها و شکل های مختلف، از بازی لذت ببرید. صفحاتی برای راهنمایی شما در حرکت دادن مهره ها و قوانین Jacoby و Crawford در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های بازی می توان به جلوه های صوتی زیبا و تاس ریختن به صورت کاملاً تصادفی اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

amir kopolo بازدید : 31 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود City Racing - بازی مسابقات اتومبیل رانی خیابانی

بازی زیبای اتومبیل رانی دیگری برای تمامی علاقمندان به بازی های مسابقات اتومبیل رانی اما این بار این مسابقات بزرگ اتومبیل رانی در سطح شهر بزرگ می باشد.
بازی پرهیجان و جذاب City Racing سری دیگری از بازی های اتومبیل رانی است اما این بار مسابقات اتومبیل رانی به صورت غیرقانونی در خیابان انجام می شود و این مسابقات برای بدست آوردن درآمد است. شما باید به عنوان یک مسابقه دهنده در این مسابقات مهیج شرکت کنید و در حین رانندگی دقت کنید تا با مردم در خیابان تصادف نکنید. گرافیک عالی این بازی با لوکیشن های متنوع و زیبا موجب می شوند که بازیکن حس واقعی حضور در چنین مسابقاتی را به خود القا کند. مطمئناً علاقمندان به رانندگی از بازی City Racing لذت خواهند برد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

amir kopolo بازدید : 19 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Luxor v3 - بازی سفر به مصر باستان

اگر به دنبال یک سفر هیجان انگیز تاریخی هستید! اگر دوست دارید با حجم پایین یک بازی جالب را تجربه کنید! این بازی را از دست ندهید. با پیشرفت علم کامپیوتر و افزایش قدرت برنامه نویسان، تنوع برنامه های کامپیوتری مخصوصاً بازی ها رفته رفته بیشتر می شود، در این میان بازی هایی هستند که علاوه بر حجم پایین و محیط گرافیکی قابل قبول، دارای موضوعات متنوع و سرگرم کننده ای هستند. پیشنهاد می کنیم اگر طرفدار این نوع بازیها و کلا طرفدار بازی هستید این بازی را از دست ندهید.
Luxor 3 شما رو به یک سفر خیالی تاریخی می برد و شما در این سفر با خدای قدرت طلب کیآس جنگ می کنید تا دیگر خدایان مصری را قبل از تمام شدن عمرشان نجات دهید. از آینه ها استفاده کنید تا نزدیکترین تطبیق ممکن را بدست آورید. در هر ردیف سه تطبیق انجام دهید و نیرو دهنده های ماوراءالطبیعه را آزاد نمایید، و با جمع آوری سکه های آنکه (سکه های تاریخی مصر) برای خودتان امکانات مهم و پیشرفته خریداری کنید. برای باز کردن مراحل جدید می توانید کوزه های کانوپیک (کوزه های تاریخی مصر) را جمع آوری کنید و با خوردن نشانه های طلایی متحرک می توانید جایزه های مخفی را کشف کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

amir kopolo بازدید : 53 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود Adobe Photoshop CC v14.2.1 x86/x64 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی سی

شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
من امیر حسین طهماسبی هستم متولد 1379 و این سایت را برای تفریح شما ساختم لطفا دانلود کنید و نظر دهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 758
  • بازدید کلی : 2,554
  • کدهای اختصاصی
    رفقای گلم و بازدید کننده های گرامی لطفا در نظرات خود ادب را رعایت کنید ومانند بعضی از بازدید کنندگان حرف های زشت ودور از ادب نزنید حالا بریم سر موضوع اصلی می خواستم بگم رمز تمام app های این سایتwww.p30download.com است لطفا دانلود کنید و نظر یادتون نره. چاکککککریییم